Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V momentě, kdy jsem se šla přiznat, to zas takR^;-D nebylo.;-(;-) A Olík má doteď zaracha!

0 0
možnosti

J86a75r96a 86R78a65n73k

11. 6. 2017 0:13

Sad and useless - nadhera, posilam dalR^R^

1 0
možnosti
Foto

Sad and useless... Jako většina příběhů ze života.:-)

0 0
možnosti
Foto

I ty jedna! Ty se nezdáš.;-);-D

2 0
možnosti
Foto

Já nic, já muzikant! I když... To je taky námět na horor!;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Připomíná mi to trochu knihu "Nefalšovaná kočka" od Terryho Pratchetta, kde se jedna kapitola věnovala kočce, kterou nějakých pět domácností pokládalo za svou vlastní. ;-D;-D

4 0
možnosti
Foto

Hlavně jestli v tom měla jasno ta číča.;-D;-)

2 0
možnosti

Klárko, cestu si vždycky bezpečně najdou tam, kde je jim dobře R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Že je mu líp u nás než doma, je ovšem mírně podezřelé.:-)

2 0
možnosti

Za mnou kočka večer chodí do postele - vždycky mi udělá kočičí masáž zad (tzv. protlapání) a usne. Když párkrát nepřišla, načapal jsem ji, jak leze do okna sousedovi. Myslíte, že ta nevěrnice protlapává záda i cizím chlapům? 8-o8-o

2 0
možnosti
Foto

Nevěrnice!8-o;-D Nebo jí soused dává nějaké dobrůtky.:-)

0 0
možnosti
Foto

Takové sousedské návštěvy jsou skoro nejlepší ;-D

1 0
možnosti
Foto

Mi povídej.;-D Ale tohle byla premiéra. A jak nechtěl domů! Asi věděl, že dostane.;-D;-)

1 0
možnosti

Před lety jednou volali sousedi z chaty, že přes týden postrádají kočku a že se jim zdá, že slyší mňoukání od nás z kůlny. Jeli jsme tam a samozřejmě - po odemknutí kůlny se vypotácela téměř průsvitná kočka a radost byla veliká. Samozřejmě tam vběhla a někdo jí zamknul. Po čase jsme ještě našli rozdrásanou pet flašku od dobré vody, díky které asi přežila:)

2 0
možnosti
Foto

Chudák číča! Naše byly zavřené už venku na chodbě, ve špajzu, v kuchyni, na záchodě, ve skříních... A taky křičely.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jo, kočky se dovedou schovávat jako nikdo jiný :-)

1 0
možnosti
Foto

To mi povídej. Věčně je hledáme.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz