Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zítra to tu předám a nikdy víc!;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak hlavu vzhůru, to rozchodíš (snad ;-)).

P.S.: Zebřičky jsme taky kdysi měli - potvory, množily se o sto šest!

:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Vybrala jsem si kalamitní týden, tak nevím, jestli se o víkendu nemám radši zabarikádovat.:-)

1 0
možnosti
JS

:-)trošku zchladlého černého oslazeného čaje taky celkem funguje, tak ať se uzdravíš co nejdříve, Klárko R^

1 0
možnosti
Foto

Neboj, vím, co mám dělat.;-);-D;-D Tohle bylo rychlé, napsala bych, že už jsem fit a v ráži, ale po dnešním odpoledni si netroufám.:-P

1 0
možnosti
Foto

taky Ti něco pošlu :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Kočky Tě vyléčí, Klári, abys mohla zas pěkně do práce;-)

1 0
možnosti
Foto

Kočky na mě pečou, ale rozchodila jsem to.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz