Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Tohle docela obyčejné, ale krásné kvítí mám moc ráda. :-)

1 0
možnosti
Foto

Já taky.:-) A to jsem ještě prošvihla krásně sytě vybarvenou čekanku... Nešla jsem sama. V Praze je máme taky, ale jsou takové vyblité.:-P

0 0
možnosti
Foto

Tak orobinec je už tedy dnes k pohledání R^

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že před dvaceti lety to bylo horší. A zrovna tehdy ho mamka děsně chtěla domů na výzdobu. Co rybníků jsme obešli...;-D

0 0
možnosti
Foto

Nemáte tam svlačec, ale "opletník plotní" (květy bílé, růžové), pod ním je "šťovík tupolistý" (to polosuché), ty listy s bílými skvrnami patří "plicníku"(Pulmonaria picta) a další kytky.

1 0
možnosti
Foto

R^Díky za pojmenování, tomu opletníku říkáme velký nebo okrasný svlačec. Šťovík už tipovala dole Pavla.

1 0
možnosti
RE

My jsme tomu říkali svlačec:) Hezké přenesení voňavé, svěží louky do rozpáleného bytuR^

1 0
možnosti
Foto

Svlačec je ta růžová nad tím suchým, co neumíme.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Klári, to voní až sem:-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem si vůně ani nevšimla.:-)

1 0
možnosti
Foto

skoro stejné jako naše moravské:-)

2 0
možnosti
Foto

Zdánlivě obyčejné kvítí, ale pěkné...i u nás roste!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Je všude, ale pořád je hezké na koukání.;-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné kvítí! Ta neidentifikovatelná rostlina by mohl být nějaký druh šťovíku (ale taky nemusel ;-))

R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Radši kytky nepopisuju, aby nebyly připomínky k mojí neznalosti. Na tohle jsem čučela už loni, že vlastně už nevím, co to je. A ani ve dvou jsme to nezvládly.:-/;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS