Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už vím na koho se obrátit s případnými neduhy.:-)R^

1 0
možnosti

Moc pěknéR^ Děkuji. Měla jsem toho dost na zahradě po babičce. a nevěděla co to je a jak se to jmenuje. Super fotky a poučné k tomu.Přimlouvám se, udělejte ještě pokračování. Taková škola bylinek.;-D

1 0
možnosti
Foto

A já se to tak snažila očesat, aby z toho nebyl seriál na pět dílů... :-D Každopádně děkuji za chválu! :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Poučné. Zvlášť zajímavé v tom, že rostlinky v první části mi skoro všechny rostly na zahradě, aniž jsem tušila u některých, cože to je. A ještě do kompletního výčtu bych tam zařadila medvědí česnek ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ten jsem nenašla. Ona je taky na poznávání kytiček už poněkud pokročilá doba. :-) Možná by stálo za to vyrazit před prázdninami... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já ne, já to jen fotila. A vztekala se nad fotkama ze sluníčka.:-P;-)

0 0
možnosti
Foto

A kde je nějaká kočka?:-))

:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Žádnou jsem nepotkala.:-)

0 0
možnosti
Foto

tohle bych bez pardonu dala na titulku...škola začíná, já to neumim, neznam pořádně( tohle takovej přehled pěknej ) a to je nás rodičů víc... já znam akorát potměchutˇ a to jen proto, protože jsem hrozná:))):-)R^V

2 0
možnosti
Foto

Radu, dík za uznání!:-)R^ Ono to je v té zahradě naštěstí popsané, dneska bych to už z hlavy taky nedala... A ne ke všemu bych dokázala jen tak udělat výklad.:-/;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tak to je přímo profesionální studie:-)

1 0
možnosti
Foto

Byla jsem hodná a dala to bez dalšího výkladu.:-)

1 0
možnosti
Foto

A to to máš bez návodu.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^k této lékártně Ti blahopřeju:-)

1 0
možnosti
Foto

Někdy mám pocit, že je lepší...:-)

1 0
možnosti
Foto

Ty víš, že kytičky já můžu. A některý názvy miluju: noholist, pupečíkovec, šišák...;-D

Což mi připomíná, že jsem ve čtvrtek zapomněla zalít mátu, co mám v kabinetě, včera jsme měli volno, tak nevím nevím, jaká chudinka mě přivítá v pondělí.

Hezký víkend přeju.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz