Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Já bych šla směrem Zlato;-)

1 0
možnosti
Foto

To taky bude, to je kratší. :-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotky a takový klid z nich kane.R^

1 0
možnosti
Foto

Taky tam klid byl, většinou.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Moc hezke, Klari:-)

1 0
možnosti
Foto

tulačka v akc:-)i...na jedné fotce se mi chvilku zdálo, že vidim jezevce:-)

1 0
možnosti
Foto

Toho jsem viděla jen v muzeu. Vycpanýho.;-(:-)

0 0
možnosti
Foto

Já bych se tak toulala po lesích! ;-)

Pěkný fotky. R^:-):-):-)

1 0
možnosti

Klárko, díky za výlet, pocourala jsem se očima a pokochala:-)R^

1 0
možnosti
Foto

NZ. Já se kochala tak, že mě pořád někdo předcházel a teď jsem nemohla vybrat tak málo fotek, aby to bylo na jeden blog.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^povedený blog-to karmu opravdu zasluhujeR^

1 0
možnosti
Foto

Ď. Musela jsem to rozdělit, aby nebylo obrázků moc najednou.:-)

0 0
možnosti
Foto

J91a37n78a 27M15a14j78o23v39á

16. 9. 2017 14:52

Hezké obrázky. Zrovna se ti povedlo mít i hezké světlo :-))

1 0
možnosti
Foto

Někdy toho světla bylo až moc.;-) Ale vyšlo to fakt dobře, den skoro bez procedur a zároveň jediný, kdy bylo fakt hezky a teplo.:-)

0 0
možnosti

Hezke obrazky.

Ta prvorepublikova opevneni byla proti utocnikovi z vnejsku. Hrdinni ochranci hranic se zelenejma cepicema chranili hranici proti lidem zevnitr.

Jeden uprchlej narusitel znamenal ohrozeni planu.

2 0
možnosti
Foto

Už jsem se poučila cestou.:-) Btw. touto oblastí vedla i cesta na Západ a tabule zmiňují i toto. Na projití méně známou větví Zlaté stezky až na Bučinu mi tentokrát čas nezbyl.

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz