Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkná procházka :-)

Mám to teď kousek a ještě jsem tam nebyla.

1 0
možnosti
Foto

Mít to kousek, to znám...:-)

0 0
možnosti
VV

Za nas to bejval,jeste krcak. Na pivo se chodilo ke hluchejm a dokonce se tam i tancovalo, ci hral kulecnik. U krale vaclava uz to bylo trochu z ruky, ale za padesatnik tam byla k pivu i topinka.

Asi bych to tam dnes uz nepoznal.

1 0
možnosti
Foto

Krčák je po druhé straně Vídeňské.:-)

0 0
možnosti
DV

D25a23v48i46d 45V29l61k

27. 9. 2017 18:38

Prasátko a Muflon polotmavý za jednaR^

1 0
možnosti
Foto

Ď! Ta prasátka jsou tam dvě, jedno je víc flekaté.:-) Ono to asi není moc vidět, protože většina fotek byla nepoužitelná.:-P

0 0
možnosti
Foto

Koukám, že jsis dala také pěkný špacír a to je dobřeR^

3 0
možnosti
Foto

Tohle zas tak povznášející špacír není.:-)

0 0
možnosti
Foto

důležitý, že ses neztratila :-)

1 0
možnosti
Foto

Vono naštěstí není moc kde, a v kritických místech stačí jít za davem s holemi.:-)

0 0
možnosti
JT

Děkuji za oživení studentské vzpomínky, neb jsem to měl blízko z kolejí a chodil (občas i běhal) tam často a také poprvé (několikrát) viděl muflony:-) Žádné minizoo nepamatuji a na té Krčské straně bývalo v hospodách živo, ostatně i v Kunraticích. Asi to bylo tím, že nás tam chodilo víc.

1 0
možnosti
Foto

Přede mnou se mufloni zřejmě schovali. Kromě toho tekutého.:-)

1 0
možnosti
PB

Blog jsem vůbec nepochopil, ale dávám karmu za fotku piva. Toho není nikdy dost.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem zase nepochopila váš příspěvek, ale děkuji za zastavení.

0 0
možnosti
JS

R^už jsem tam dlouho nebyla, dík R^V

1 0
možnosti
Foto

Já taky dlouho ne, a zůstala jsem místy čučet. Možná proto, že to byla premiéra bez doprovodu.;-) NZ!

1 0
možnosti
Foto

R^Hezké Klári. Jen jestli Ti do toho můžu mluvit, tu zmrzlinu a pivo si nezakazuj. Jsou to drobné radosti, které by si člověk odpírat neměl.:-)

1 0
možnosti
Foto

Důvody toho zákazu už pominuly před pár lety. A musím říct bohužel...;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz