Diskuse

Emigrant

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Plyš mě pěkně vytáčí. :-P :-D

0 0
možnosti
Foto

To je každou chvíli něco. S plyšáky se člověk nenudí.:-)

0 0
možnosti

D90a68v27i61d 63V49l89k

28. 9. 2017 16:11

Zase se seznámíš přes ty kočky;-)

1 0
možnosti
Foto

Zase? Něco mi uniklo?8-o;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Klari, Ty a konopi? To bych do Tebe fakt nerekl;-)

1 0
možnosti
Foto

Teda, tak já kradu kočky, dole mě dávají dohromady s klukem, co by teoreticky mohl být můj syn, a ty se chytneš trávy?8-o;-D;-)

1 0
možnosti

Klárko, vedeš rušný život VR^;-D

Myši máme ve škole klid - jen dvě kočky, had a my dva plus 140 místností ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ani na to nemusím nikam chodit.;-D Neupravená, v županu a tlustých ponožkách...

0 0
možnosti
Foto

Asi se do tebe zamiloval.;-) Olík nebo třeba i ten druhý. A časem se stane z emigranta permanentní rezident.;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Ten druhý je asi tak o půlku mladší než já. Tedy nelegální by to už nebylo, ale divné zcela určitě.;-) A Olíka si docela hlídají.;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS