Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V Kašperkach jsem byla 2x v ŠvP.:-) Vylezli jsme samozřejmě i na Kasperk,jinak to nešlo. Ale od té doby,cca 30 let už jsem tam nebyla.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak na Kašperk si vylézt musíš, když už jsi v okolí.:-)

1 0
možnosti
Foto

přemejšlím, jestli jsem tam někdy byl...vlastně teď už jo:-)

1 0
možnosti
Foto

Je nějaké místo, kde jsi nebyl?;-)

0 0
možnosti
Foto

tam je to prostě krásný... krásné městečko s krásným náměstím v krásné časti Šumavy... a toje dobře, holka , že na zadku chvíli neposedíš. Díky... osvěženíčko:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Teď jsem se pobavila... Moje nejvíc válecí dovolená za asi sto let... :-D

1 0
možnosti
Foto

Díky za blog Kláro, líbí se mi taky, jak je to náměstí šůro, čili zkosené dolů....R^

1 0
možnosti
Foto

Přesně! Není tam kousek rovné plochy. ;-)

0 0
možnosti

...a Kašperk příště?R^

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za hezkou vzpomínku, Kašperky mám moc ráda.R^

2 0
možnosti
Foto

Já tam byla podruhé, a to první snad ani nemůžu počítat. A je tam fakt nádherně.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tam to mam rad, hned bych zajel.:-)

1 0
možnosti
Foto

To se nedivím, taky bych hned vyrazila znova.;-)

1 0
možnosti

R^fajn vejlet, díkR^

Šumavu mám moc ráda :-)

1 0
možnosti
Foto

Já taky... A vůbec celé Jižní Čechy.:-) Myslím, že potřebuju znova dovolenou.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz