Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

no vida jak ses proběhla...a já abych makal:-P:-)

1 0
možnosti
Foto

V součtu víc makám já.;-):-P

0 0
možnosti
Foto

Jaký opar, vždyť tam máš azuro :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem vybrala ty fotky, kde to není moc vidět.:-);-)

1 0
možnosti
Foto

Já chci taky na Šumavu! Protože je to tam prostě moc krásný!

Díky aspoň za ty fotky, můžu si to představovat: jsou prázdniny, mám volno, jdu na špacír...:-):-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já chci taky, ale mám smůlu, tak aspoň postupně probírám fotky.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Paráda. Mimochodem, Klári, nevíš, jestli ještě v Rejštejně pečou ty jejich klasické skvělé rohlíky?:-)

1 0
možnosti
Foto

O rohlících jsem nic nepostřehla, zaznamenala jsem jen ruční výrobu originálních hraček.:-) Hlavně jsem se soustředila na znovunalezení značky, abych stihla ještě jeden okruh (bude příště, nebo někdy příště podle toho, co mě ještě napadne;-)), než se uložím v lázních.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz