Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

v podstatě seš umělkyně:-)

2 0
možnosti
MH

Mám za sebou první pracovní týden po dovolené a hurááá: je tu víkend :-)

Když si mne pamatuje personál restaurace - je to fajn, nemusím mluvit v cizím jazyce, jen se na sebe usmějeme a je nám oběma fajn. Ta nonverbální komunikace je parádní R^

Ale... Když mi po té dovolené někdo řekne, že mi to sluší, tak se obávám vstoupit na váhu ;-)

Ale ty krásné dny, kdy člověk může páchat téměř cokoliv, kdykoli, tak ty dny za to stojí. ( Samozřejmě v mezích zákona ;-) )

1 0
možnosti
Foto

R^R^Když si pamatují, jaké víno pijete, jo... Když na snídani komentují, že jste včera zmeškala večeři, no...;-)

0 0
možnosti
JS

Je buřt všechno, co zbytečně zdržuje a omezuje, když si člověk potřebuje dáchnoutVR^

2 0
možnosti
Foto

Další rychlé shrnutí.8-o Ale máš pravdu.:-)

1 0
možnosti
PB

Vy jste, slečno, občas docela vtipná.

Ty Vaše toulací blogy, doufám, budou pokračovat. :-)

2 0
možnosti
Foto

Toulání je takový stálý občasník, nebo jak to mám nazvat... Tedy se nemusíte bát.:-)

1 0
možnosti
Foto

... ještě nemusím myslet na to, že jednou skončí a je mi dovoleno dělat si co chci, kdy chci, jak chci...:-):-):-)R^

2 0
možnosti
Foto

To taky.;-)R^ I když já mám málokdy "co chci, kdy chci a jak chci".:-)

1 0
možnosti
MV

ano...tohle vsechno miluju!

2 0
možnosti
Foto

Škoda, že to nejde pořád...

0 0
možnosti
Foto

R^Abych to tak shrnul - ... když je prostě veget a nic se neřeší. A tak to má být:-)

Hezké odpoledne, Klári, teď sice nebude dovolená, ale aspoň víkend a i ten se počítá:-)

2 0
možnosti
Foto

Řeší se tak leda to, co se bude pít vzhledem k dalšímu programu.;-)

Dovolená asi hned tak nebude, a víkendy jsou pro mě poněkud krátké, když v týdnu nežiju.:-P:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz