Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^Moc pěkný! Kde ta výstava, prosîm, je?

1 0
možnosti
Foto

Bohužel vás zklamu, už skončila. Mám ve zpracování fotek a zážitků trochu skluz... Další bude snad na jaře v Tróji.;-)

0 0
možnosti
Foto

jestli chceš vidět bonzaiový les, včetně japonské zahrady, zajed do Starého Města u Uherského Hradistě, neboli jak my na Moravě říkáme staráku :-) tam je nejvetší bonzai muzeum a zahrada ve střední Evropě.:-)

1 0
možnosti
Foto

A mají tam skřítky? :-)

0 0
možnosti
Foto

Nádhera! U mě vedou Bunganvilea a jabloň. Ke koukání jsou tyhle mini porosty moc pěkný, ale tuším, že je s nima strašná piplačka. Nic pro mne, já svou "péčí" zahubila už i odolné sukulenty.:-/

Fikus benjaminus jsem taky kdysi měla, tuším tak dva nebo tři roky, než chudák "odešel".

R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Mně se líbí to víno.;-) Hele, ty seš stejný "pěstitel" jako já. Usuším i kaktus.;-D:-/ Tenhle fíkus má mamka v obýváku. Ale má určitě 1,60m. Dostala ho ségra jako malá, nejspíš si to ani nepamatuje...:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Rostlinky pro skřítky - hezké:-)

3 0
možnosti
DV

D77a69v26i33d 37V81l79k

8. 10. 2017 19:45

A z té trnky vypálit miništamprli minislivovice.:-)

1 0
možnosti
DV

D12a58v28i78d 89V88l32k

8. 10. 2017 19:21

Bonsaje miluju a ty plodící jsou nejvíc.Díky Klárko:-)

2 0
možnosti
Foto

NZ.:-) Vždycky na ně čučím, co se dá vytvořit. Ale jak píše Pavla, chtějí řádnou péči.

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz