Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tis je celkově jedovatý jehličnan, ale jeho červené plody ne, což je zajímavé.

Každopádně větvičkami z tisu krmit zvířata je pro ně nebezpečné.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za doplnění informací mně známých. Ne tak mnohým jiným, o otravách zvířat v Zoo se čas od času lze dočíst i ve zprávách.:-P

0 0
možnosti
Foto

Jsme nestihli tu libereckou, viď? To je tak, když někomu strašně dlouho trvá, než sjede na koloběžce z Ještědu;-D

Tak příště, protože u nás máme to, co vy v Praze nemáte..bílý tygry:-)

1 0
možnosti
Foto

To budeme muset sraz naplánovat na více dní.:-)

1 0
možnosti
Foto

se mi zdá, že chodíš do ZOO ještě častěji než já do hospody:-P:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to zas přeháníš.:-P;-)

0 0
možnosti
Foto

Zítra asi taky budu lemroidní a to nejsem plaz! Respektive, celý víkend jsem strávila prací, tak se sotva plazím.:-P

Pěkný fotky, zvířátka vždy potěší.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem lemroidní poslední dobou pořád.:-P Kor po týdnu dovolené, letos poslední, se mi děsně chce do práce.;-D:-P;-)

1 0
možnosti
Foto

R^pěkný výlet pěkné fotky i komentářeR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, s fotkama to byl často boj.:-)

0 0
možnosti
Foto

J57a46n 12P33r20a30ž10á41k

12. 11. 2017 18:00

R^Ta veverka se tváří dost zmrzle. No, nedím se jí, taky bych nechtěl být venku:-)

1 0
možnosti
Foto

Hlavně je to africký druh. Docela jsem se divila, že i tahle zvířata byla venku. Kolikrát nejsou ani v teplejších dnech.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Tak do ZOO bych mohla chodit minimálně jednou za měsíc a stále je jiná.:-)

2 0
možnosti
Foto

;-)Taky bych mohla chodit častěji. Jenže to máš v létě horko, v zimě zimu, a do toho taky občas musíš do práce atd.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz