Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

asi dost fajnovy chvile, Klaro...

a precti (pokud neznas) knizku Chytnete mi guerezu od G. Durrella

1 0
možnosti
Foto

Připisuju na seznam "co si chci přečíst, až bude čas"... Tedy asi v důchodu... kterej mít nebudu. Ale stejně dík za tip! :-)

0 0
možnosti
Foto

,,u nás se říká...smrad jako v opičárně...byla to pravda?:-)

1 0
možnosti
Foto

Některé byly venku, jiné za sklem, ergo, smrad nepozorován, a že mám čumáček citlivý. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jo klacky! Zdravá výživa je dnes v kurzu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ovoce je na ně prý moc sladké a byly by tlusté a nemocné... :-)

0 0
možnosti
Foto

Nejradši mám outloně váhavé - to jsou sice "jen" poloopice, ale jsou mi sympatičtí tím, že si klíďo celý den jen tak visí na větvi a relaxují. Jak jim závidím!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ti mi nejdou vyfotit, jsou v blbém světle a já nemám zrovna ideální techniku.;-) Ale vypadají, že se mají fajn. A jsou roztomilí.:-)

1 0
možnosti
Foto

J19a56n 88P75r36a91ž21á66k

15. 11. 2017 21:03

R^Lidoop gorila - fakt je, že při troše fantazie občas nějakého toho člověka připomíná. Už je to dýl, tak si nepamatuju, odkud ty záběry byly. Snad ze sněmovny nebo tak nějak:-)

2 0
možnosti
Foto

Nechtěj vědět, co mě napadlo!;-D;-) Jednou jsme gorily viděli spát. Jedna mladá vedle druhé, jako děti.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^pěkné opičky ale ta mláďátka jsou nej!

1 0
možnosti
Foto

A zrovna ti chápani jsou zjevně docela plodní. Loni taky touhle dobou měli mimi.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS