Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Už jsem se vylekal, ale naštěstí to dobře dopadlo:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem si taky říkala, jestli se mu něco nestalo... Ale tak mladá ho před pár lety dostala, tak je logické, že si ho vzala s sebou.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ale bude ti chybět, co? ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Už chybí... Hlavně to, že Julišák nezdrhal daleko, když byli na chodbě oba.;-)

1 0
možnosti
Foto

;-)R^ se čtyřnohými parťáky se zažije nejvíc překvapení.

1 0
možnosti
Foto

I to, že se mladá třeba odstěhovala i s ním, mě napadlo. Ale nevšimla jsem si, že by v poslední době s někým chodila. I když to pro vylétnutí fakt není podmínkou.;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

Byl odtoulán kočičí maminkou.;-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že je to takhle. I když můj se tak nevzdaloval, když se na chodbě potkali.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz