Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I50v43a24n32a 13L43a62n73c83e

24. 1. 2018 21:11

Záviděla jsem spolužákům, kteří chodili do družiny na jídlo. Máti byla doma a velice dobře vařila. Jenže já jsem mohla jíst pořád. Jídlo mi zakazovali a bráchovi podstrkovali. Než se otočili, tak jsem snědla i to jeho. Milovala jsem snad uplně všechno, já jsem mohla i tlusté maso. Už ho nejím, ale nevadilo by mi ani dneska.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem jim taky záviděla. Ne to jídlo, ale blbiny, které tam dělali a pak je líčili.;-D

0 0
možnosti
Foto

Ještě, že jsem na obědy nemusela. Moje máma Cyrila a vaří výborně. Nevím jestli jsem málo jedla, ale ve čtvrté třídě jsem byla v ozdravovně pro hubené děti.Tam jsem ještě zhubla, jídlo nechutné a stýskalo se mi po mamince. No nebyl to teror?;-D

2 0
možnosti
Foto

Toho Cyrila mi můj chytrý tablet, propašoval.Fakt je někdy vtipny8-o

1 0
možnosti
Foto

To já bych nad sebou potřebovala bič: koukej jíst míň a nemlsej! Jo, ale na školní jídelny taky vzpomínám jako na teror: škubánky, tlustý maso, rozvařený brambory, UHO... Proč myslíš, že si už několik let nosím obědy z domova?

2 0
možnosti
Foto

Do školní jídelny jsem pro jistotu na základce nechodila, po roce ve školce mamka usoudila, že ty neustálé stížnosti pokračovat nemusí.;-) Taky si nosím obědy z domova, kantýna na poliklinice nestojí za nic a fastfoody přes ulici mají pořád to samé.:-/

1 0
možnosti
Foto

Hmm, někdy bych ten odpor potřebovala, ale když mně chutná skoro všechno. ;-D To je pak horší. ;-)

3 0
možnosti
Foto

Člověk si nevybere, že?;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak, Klári a teď si dej k večeři něco, co máš opravdu ráda.:-):-P

2 0
možnosti
Foto

Teď jsi mě nachytal. Za prvé když mám jmenovat jedno oblíbené jídlo, nezvládnu to, a za druhé tu toho moc nemám.:-P:-)

1 0
možnosti
Foto

Mně to vydrželo dost dlouho, to nejezení, ale pár let tomu nazad mi moooc chutná a všechno jsem dohnala.;-)

2 0
možnosti
Foto

Toho, co mi chutná, zvládnu sníst hodně.;-)

0 0
možnosti

R^;-)

Jako malá jsem taky byla nežravý dítě, ale nějak se to v pozdější dospělosti zvrtlo ;-);-D

1 0
možnosti
Foto

U mě se to zvrhlo už na gymplu, i když odpor ke spoustě věcí zůstal.;-D;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz