Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

pančelka je hezký výraz-já pamatuju ještě soužku:-)

1 0
možnosti
Foto

Ty jsme měli ve školce, chvilku. :-)

0 0
možnosti
Foto

Marmeláda se šlehačkou.....brrrr, to byla ale pomsta a ne odměna! ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak přesně to mě při psaní napadlo, že za TOHLE přísluší už žádnou pětku nikdy nepřinést. :-D :-D :-D

1 0
možnosti
Foto

H87a47n94a 11V57l12k39o92v66á

19. 1. 2018 21:30

Musím se tělocvikářů zastat. Pokud OM přichází třikrát do měsíce, začne to člověk statisticky sledovat.

1 0
možnosti
Foto

Třikrát do měsíce, pokud to není v jednom týdnu;-), by vzbudilo podezření u každého. Horší mi přijdou zpovědi těch, co se už dlouho neomlouvaly. Na gymplu jsme žádné OM neměly (prý by nebyly povoleny ani z plavání), prý jedině potvrzení z gyndy o takových potížích, že prostě cvičit nemůžeme.

0 0
možnosti
Foto

U nás doma se odměny neudílely ani za pětky (ale fuj, okamžitě si to oprav!), ani za jedničky (no to je přece samozřejmý). Jestli já jsem nebyla vykořisťovaný dítě! Pro jistotu jsem nosila většinou dvojky a občas trojky.;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jj, jedničky jsou samozřejmý, a ve finále stejně k ničemu.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Odměny za poznámky, to je sen všech rošťáků. Jenomže to nějak nikdy nefungovalo;-)

1 0
možnosti
Foto

Že každý má slíbené odměny za to, co v žákajdě nemívá?;-O;-)

1 0
možnosti
Foto

OM mi nikdy neprošla:-)

1 0
možnosti
Foto

Z tohoto úhlu pohledu... máme s tím opruzem ještě nakonec výhodu!;-D8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz