Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Po přečtení mě přešla chuť na další zvíře do domácnosti ;-D ...jsem zase z toho na chvíli vyléčená, a to jsem se ještě před hodinou pročítala zkušenostmi s chováním švýcarského ovčáka ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Loni jsem chvíli uvažovala o druhé kočce, ale nakonec jsem usoudila, že si s tím jedním docela vystačíme.;-D Ale odrazovat někoho dalšího jsem fakt v úmyslu neměla.:-P;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ale to zvládneš:-)

přinejhorším tam más pořád ještě ten Maltoferrochin ne?;-D

1 0
možnosti
Foto

No, zvládnu, jaksi musím... Ale tak ženská vydrží víc než člověk, že?;-D A ten Maltoferrochin, aby na něj fakt nedošlo, čekám na zprávu od velitelky, že je na cestě...

0 0
možnosti
Foto

R^Jo, s miláčkama si člověk užívá permanentně:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Jo, jenže mám jen jedny nervy...:-P

1 0
možnosti
Foto

Tak hezky hlídej a nikomu cizímu neotvírej: ani zlýmu vlkovi ani sousedovi, který vám chce 'označkovat' dveře. Držím ti palce, ať ti to hezky jde od ruky. Když budeš tu čtyřnohou bandu poslouchat, třeba nebudou žádný stížnosti.;-);-DR^

1 0
možnosti
Foto

Stížnosti budou nepochybně už dneska večer, jestli je nezaspím.;-D:-P;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS