Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EB

no, já jsem ledničku otevřela, opatrně ustoupila a nechala jsem naši nejmladší a nejdrzejší kočičku, aby to tam prozkoumala ;-D

1 0
možnosti
Foto

Můj kočičák na ledničku peče, je tam zima a není tam nic pro něj. Místo ledničky zkoumá balík, co jsem dotáhla z pošty.;-D

0 0
možnosti
Foto

Dej to za okno, tam si netroufnou;-)R^

1 0
možnosti
Foto

To je fakt, mohli by spadnout.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

U nás doma v lednici nejsou a nebo jsou neviditelní, takže to neřeším.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jen aby k vám taky nedorazili! :-D

1 0
možnosti
Foto

J63a16n93a 65M40a63j75o41v78á

25. 1. 2018 23:25

Klári, normálně je ignoruj a oni zmizí...já si to tak nějak urovnala v hlavě a to ostatní je vání větříčku...

(Anebo se zastav, vezmu Tě za Davidem, to je pak jedno i co v té ledničce není.)

1 0
možnosti
Foto

Snažím se, ale to abych se zabarikádovala doma a vypnula internet. K vám to mám trošku z ruky, ale jestli tohle bude pokračovat... ;-)

0 0
možnosti
Foto

J68a31n 89A11n96d89r16l60e

25. 1. 2018 23:05

Neboj, Klarko, jen uz dva dni a budes si opet moci otevřít koho chces a podivat se zblízka na anglickou slaninku, krkovicku v mrazacku od minule zabijacky - jezismarja to jsem se sekl, vid? no ale proste to skonci a hotovo! :-)

R^

1 0
možnosti
Foto

Tak tohle tam není zcela určitě. Doufám, nemám náladu zjišťovat, kde se to tam vzalo! :-D

1 0
možnosti
BG

Trochu cimprlich, ne? ;-D

Kupte si novou lednici. ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-D No jo, ale co v ní bude??? :-P ;-)

1 0
možnosti
RE

Neboj se toho!:) Ale kdyby tam byly jen jogurty a zelenina, tak to taky nebudu otevírat:)

3 0
možnosti
Foto

Jsou tam i vajíčka, sýr, máslo a tuším, že i něco tekutého by se našlo.:-)

1 0
možnosti
JS

Jednoduše - nechej si vyměnit dveře za závěs s kytkama a bude to. Doma sice bude krapet mrznout, ale dveře budou v ofsajdu R^;-)

2 0
možnosti
Foto

Už tak tu máme zimu, blbě nám topí a vymlouvají se na nějaké opravy loni v létě.:-P To zas budou účty za topení, já jsem teda zmrzlá pořád, to je taky fakt!;-D

1 0
možnosti
Foto

R^nikdo to nemá snadný-držím palce:-)

2 0
možnosti
Foto

Ď, ale neboj, trochu přeháním.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz