Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^moc pěkný-a ještě se má ochladit tak snad podobných krásných fotek ještě pár nadělášR^karma a dík za zimní pohádku:-)

1 0
možnosti
Foto

Ď, mě nějak nebavilo fotit pořád tu (ne)zimní šeď, tak jsem musela využít ten jeden den, co ta trocha sněhu vydržela.:-)

0 0
možnosti
Foto

tak zima je pro Tebe atrakce:-)

1 0
možnosti
Foto

Asi proto, že dneska se už moc nevidí.;-D

0 0
možnosti
Foto

To ráno bylo, a večer už skoro ne.;-D Vy taky nemáte?

0 0
možnosti
Foto

K nám zima nakoukla asi tak na půl hodiny, to nemělo ani cenu vytahovat foťák - sníh hned roztál. Zato nám na zahrádce provokativně pučí stromy.

Pěkný fotky.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Vidíš, 20km za Prahou to vydrželo až do odpoledního venčení.;-D Ď!

1 0
možnosti
Foto

kmen stromu jako horizontála...R^ a vůbec... hezký pohlazení... děkujuV

1 0
možnosti
Foto

Takových v těch skoro džunglích najdeš...;-) NZ!

0 0
možnosti
Foto

R^Hezké pokoukání před spaním. Prý trochu nasněhne, tak bude zas co fotit:-)

1 0
možnosti
Foto

Jen aby nasněhlo zrovna v den, kdy se dostanu ven za světla...:-P;-)

1 0
možnosti
PK

Pejsan se mi stále ptá kdy už to tady bude bílý...já mu neumím dát odpověď..snad Únor pomůže..R^

1 0
možnosti
Foto

Se tak těší a vy to neumíte zařídit?:-)

0 0
možnosti
JS

Sníh... už mi chybí - děkuju R^

1 0
možnosti
Foto

Nejhezčí je stejně venku, a když nikam nemusíš.;-) V Praze je z něj hned břečka, v horším případě klouzačka.

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz