Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, se změnami příjmení je to peklo. Zvládla jsem dvakrát a dodnes mi někteří lidé říkají tím prostředním. Slyším pro jistotu na všechno a snad pět let po svatba jsem se oběma i podepisovala. Radši.

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Jak jednou máš nějaké příjmení, zůstane ti navždy.

0 0
možnosti

D88a78v49i29d 40V73l65k

4. 2. 2018 9:13

Moje kámoška co byla 5x vdaná se vlastně ani nevím jak jmenuje,tak je to prostě Blanka a hotovo a teď bude v tom reality show Robinsonův ostrov(ta bez vlasů) tak bude Blanka Robinsonka;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to bych si taky už nevzpomněla, jak se jmenuje aktuálně... Hlavně, že ta původní jména si pamatujeme.;-D;-)

0 0
možnosti

V mensich mestech a na vesnicich, kde zili lide se stejnymi prijmenimi, se casto pouzivaly jejich prezdivky, Ja osobne ve svych 75 letech dodnes nevim, jak se mnozi z mych uz zesnulych spoluobcanu jmenovali, i kdyz jsem je dobre znal. Pod jejich prezdivkami, Vajmara, Bolen, Pistula, Achaz, Sulena, Bocin, Cap, Skap, Sotek, Bekal. Mokajek, Supa, Slon, Puchyr, Pilus, Ocin a mnoha dalsich na ne dodnes vzpominame. Jejich prava jmena znali snad jenom postaci. Jmena jejich manzelek byla vzdy od jejich prezdivek odvozena - Vajmarka, Bolenka, Pistulka atd.

1 0
možnosti
Foto

Přezdívky jsem už před časem zrušila, mít kamarády uložené pod pubertálními přezdívkami je poněkud nepraktické, když už náhodou nezapomenu, komu patřila, mnozí ty staré už neplatné přezdívky nechtějí slyšet. A taky to mate ty, co je neznají. Třeba moje babička se nikdy nepochlubila, že pochází ze statku zvaného "U Váchů" a říkalo se jí tedy Váchová.

0 0
možnosti
Foto

R^měly jsme nedávno sraz devítiletky po x-letech a tak ta holčičí příjmení byla tématem dne;-D

1 0
možnosti
Foto

Umím si to živě představit. I když já jsem po deseti letech od základky nemohla nikoho ani poznat.;-D

0 0
možnosti
Foto

A to si představ, že já si musím každý rok zapamatovat jména několika desítek nových studentů. Příjmení neřeším, dokud je nemusím zapisovat do třídnice nebo notesu se známkami. A nejhorší je 2.C 8-o, tam se většina holek jmenuje na A: Anička, Adéla, Alice, Anetta... a já v tom mám totální guláš!;-D

1 0
možnosti
Foto

A než se je všechny naučíš, už je neučíš?;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Pořád a furt si pamatuju spolužačky původním příjmením ( a spolužáky taky;-D) jinak to už asi nebude

2 0
možnosti
Foto

Máme to všichni stejně, ale člověk to musí zažít.;-)

1 0
možnosti

R^kdybych se nejmenovala tak, jak se jmenuju, jmenovala bych se jinak ;-)

2 0
možnosti
Foto

Já se jmenuju pořád stejně, ale vlastně jsem s tím divná.;-)

1 0
možnosti

Nejedná se o žádnou novotu. Za mého mládí se holky také jmenovaly Lenina, Stalina atd. Dnes třeba Svoboda. Těm mým spolužačkám už to došlo.

1 0
možnosti
Foto

A každou další generaci to znova překvapí.:-)

0 0
možnosti
Foto

No jo, ale co když se manželé rozhodnou užívat jméno manželky?;-);-D To je pak teprve zmatek.

1 0
možnosti
Foto

I takovou dvojici znám, ale už jsem si zvykla.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Klári, ale zase kdybyste se jmenovaly pořád stejně, tak by to byla nuda;-D

1 0
možnosti
Foto

No já ti nevím, když máš všude plno ženských, které asi znáš, ale nedokážeš je zařadit...;-D:-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz