Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobré téma k jídlu;-Dještě, že mám ten řízek v sobě ;-D

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že i u vás se najdou podobně výživná témata.;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Taky jsem si myslela, že MĚ nic nerozhodí, až když jsem pojídala u telky tu ovesnou kaši a žaludek dostal na frak;-D

1 0
možnosti
Foto

Jsme nějaké cimprlich, že?;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak tomu říkám nová redukční dieta.:-)

1 0
možnosti
Foto

Škoda, že mám padesát kilo...

1 0
možnosti
Foto

to bych taky nepojedla;-(:-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Konečně někdo normální!;-) Při představě, že budu další hodinu či dvě lítat kolem lidí zralá zkolabovat z hladu, jsem to dojedla... Ale tak jsem se s tím jídlem při vaření mazlila, povedlo se mi a ani jsem si ho neužila.;-(

2 0
možnosti

To mě jídlo neznechutěj ničím!:)

1 0
možnosti
Foto

I pro tebe by se něco našlo.;-)

0 0
možnosti
Foto

Vzpomněla jsem si na rozhovor v menze z filmových Básníků (tuším 2. díl): "Tak jak bylo dneska na pitevně...?";-DR^

3 0
možnosti
Foto

R^;-DOno když něco máš pořád, už ti to asi nepřijde... Jedna medička za náma na kolejích chodila na pokec, tak jsme se taky ledacos dozvěděly.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^:-)Teď si neuvědomuju žádné téma, které by mně vadilo probírat u jídla. Zaručeně mně jídlo znechutí, když si někdo ze spolustolovníků nalepí použitou žvýkačku na okraj talíře, růžek mobilu nebo na hřbet ruky.

1 0
možnosti
Foto

Ono se jistě nějaké najde.;-) Tak viditelně umístěná načnutá žvýkačka je taky chuťovka.:-P

1 0
možnosti
Foto

A jakou storku pro mě máte?;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak v tomhle mám tréning z mládí, Klári. Máma byla dětská doktorka, tak se u nás u stolu pravidelně probíralo všechno možné s různými detaily. Akorát, jak jsem pak začal bydlet se Soňou, tak jsem se leckterých témat musel při jídle vzdát a zpočátku mi nedocházelo proč:-)

1 0
možnosti
Foto

Proti ségrám a nakonec i mámě jsem docela otrlá, no jak píšu dole Líbě, taky se u jídla pobavím o ledasčem. I když časopisy typu Dermatologie pro praxi taky nedám... No, na každého asi jednou dojde.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^porodní sestřička nebo chirurg by z tebe asi být nemohl;-D

1 0
možnosti
Foto

Proč myslíš, že jsem si vybrala to, co dělám?;-D I když... při tom, co kolikrát v jídelně probereme, se divím, že mě ještě něco rozhodí v jen slovní podobě.;-) Zlatí králíci!;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz