Diskuse

Jsem zmrzlá

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...blog čtu už o půl sedmé, protože v sedum už budu venku na mrazu se jen tak procházet, protože mě to baví:-)

1 0
možnosti
Foto

Abys zase nenastydnul!

0 0
možnosti
Foto

Výjimečně jsem v tyto mrazy doma, ale na moje kolegyně myslím. U nás člověk musí ven, přímo do mrazů. I na dojirně je velká zima.Ràno ji musí nejdříve rozmrazit. Moc hezký článek.

1 0
možnosti
Foto

Díky, to už mě taky napadlo, že jsou i horší profese na umrzání...:-)

0 0
možnosti
Foto

Jste mi připomněla starej fór, jak přide paní do řeznictví:

dobrý den, máte zmrzlý držky?

ne, my si tady topíme!

:-)R^

3 0
možnosti
Foto

;-DR^

Taky máme cosi jako topení, ale není to moc platné, když pořád někdo otevírá dveře na mráz.

1 0
možnosti
Foto

R^svařák nezradí-nikdy;-)

1 0
možnosti
Foto

A kdyby náhodou jo, aspoň chutná. I když červený rozehřívá samo o sobě.;-)

1 0
možnosti

D95a72v43i93d 24V81l73k

28. 2. 2018 21:17

Jsem na tom stejněR^

1 0
možnosti
Foto

R^Brrr, je mi z Tebe zima. Příště zkus grog. Pěkně dlouhej, silnej a hodně oslazenej:-)

1 0
možnosti
Foto

To můžu až doma... A stejně jsem zmrzlá skoro pořád.;-D

1 0
možnosti
Foto

My máme "naštěstí" ve škole přetopeno, takže je mi v těch mrazech tak akorát. Výjimečně se nehádám s kolegyní, že chci vyvětrat.

Prevence proti zimě - 5P: Pít (čaj, rum..., co kdo snese), Peřina (nebo dvě), Ponožky (vlněný), Péřová bunda, Palčáky,... atd.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak doma to jde, i když přetopeno fakt nemáme, zařídím se jak potřebuju.;-) Ale s peřinou, palčáky a rumem by se mi blbě pracovalo.;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS