Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ To by Tě mělo těšit, vypadáš dobře, ale osmnáct? ;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Sedmnáct, Soni, sedmnáct!;-D Taky si myslím, že na svůj věk nevypadám, ale tohle mě vždycky pobaví.;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to se povedlo a mně to pobavilo. R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Lenču kontrolovali ještě nedávno a to už byla těhotná;-)

1 0
možnosti
Foto

R^pamatuji když jsme s kámoškama chodily na takzvané odpoleční čaje na Štvanici-byla jsem jediná které číšník donesl panáka aniž by buzeroval že mám předložit občanku- buď ráda že vypadáš mladě:-)

2 0
možnosti
Foto

:-) A ještě řekni, že ti to vadilo! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Už se mi to nestalo přes dva roky, myslela jsem si, že stárnu. :-D

0 0
možnosti
Foto

Buď ráda, že vypadáš mladší. Já už občas musím skousnout hlášky typu: no ta ženská byla už dost stará, asi jako ty.8-o

R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak mladší asi jo, ale na sedmnáct?8-o

1 0
možnosti
Foto

školení je základ moudrosti:-)

1 0
možnosti
Foto

Tohle i k něčemu bylo.;-)

0 0
možnosti
Foto

Kláro, vždyť je to skvělé.....považují Vás za puberťačku, která chce někde vysrknout flašku truňku a maj strach z kontroly.

Mě už občas pouštějí sednout....:-(

1 0
možnosti
Foto

Skvělé, no nevím, už bych teoreticky mohla mít děti dost velké, aby tu flašku chtěly vysrknout ony...

Taky mě občas někdo pustí sednout a to si říkám, že už asi vypadám tak urvaná, že se bojí, abych to ustála... Ale mám na toto téma vtipnou historku, když jsem jela s mamkou a viditelně těhotnou ségrou. Někdo chtěl pustit mamku, samozřejmě přenechala místo mladé, a to jste měl vidět ten ksicht.;-O;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Klári, Ty nestárneš, ale naopak mládneš, važ si toho, to málokdo umí:-)

1 0
možnosti
Foto

No to máš pravdu, za posledních cca pět let po mně chtěli občanku nejspíš víckrát než v době, kdy mi těch 18 - 20-něco-málo opravdu bylo.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz