Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné R^(pozdě, ale přece);-)

1 0
možnosti
Foto

Ď, jsem si říkala, že se ani nestavíš na zvířátka.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ty bys v té ZOO také mohla bydlet jako já, stále se nemohu nabažit zvířat.R^;-D

2 0
možnosti
Foto

R^;-DZato tomu domácímu každou chvíli slibuju, že ho vyměním.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^moc pěkný a pohodový blog-balzám pro duši a potěšení pro oči-dík za něj Klárko

1 0
možnosti
Foto

Tygříci umí pěkně relaxovat. Jak jim rozumím!R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Já taky. Asi jsem měla být ta kočka.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko...to je takové potěšen!.:-)..všechno R^a krásná pandička mezi klacky :))) a ta druhá fotka je prostě artkus... faktR^ díky za dobití baterek:-)

1 0
možnosti
Foto

Jé, dík a zdravím! Musela jsem vylovit fotky ze Zoo, když jsem z těch antidepresiv chytla nějakou depku, studentka samorost a skoro A4 připomínek... A ti tučňáci, zima je jediná doba, kdy vypadají živě, v létě jen postávají a čučí.;-D

1 0
možnosti
Foto

sloni super, ale ty kočkovitý dost lenošný:-)

1 0
možnosti
ZB

No klasické kočky ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tak uz vim, od koho maji kocky domaci v krvi polohu "pohodar":-)

1 0
možnosti
Foto

Prima jarní procházka.R^

1 0
možnosti
Foto

Minulý víkend ještě moc jaro nebylo.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz