Diskuse

Jiskra

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D19a34v60i19d 13V34l87k

16. 3. 2018 15:30

Klárinko takové plýtvání. Z to ho jsi měla nasekat aspoň pět blogů:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak pardon, já to nechtěla natahovat, aby mi čtenáři z napětí nepraskli. :-D

0 0
možnosti
DT

R^ Hezké vzpomínání.

1 0
možnosti
Foto

Zdravím a Ď za zastavení. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Moc hezký příběh, krásně napsané. R^

2 0
možnosti
Foto

máme taky svoje postavičky. Jedna z nich vozí veškerý svůj majetek na kole...až po čase jsem se dozvěděl, že ne proto, že by neměl kde bydlet, ale takový život ho baví:-)

1 0
možnosti
Foto

Jiskru to taky bavilo. :-) Měl pokoj v tom důchoďáku, a stejně postával s lahváčema před Normou. :-D

0 0
možnosti
Foto

V Olomouci za mých studií byl podobný týpek, známý pod jménem Izrael. Živil se sběrem druhotných surovin, ale jinak jeho způsob žití byl stejný, jako u Jiskry. Každá obec měla podobného člověka.

1 0
možnosti
Foto

I ve větším městě se najdou. :-)

0 0
možnosti
Foto

A je slavnej, i díky Tobě.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Ten byl legendou už za mého dětství.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hezky jsi zmapovala jeden život. I Jiskra byl člověk a ten neobvyklý památník si zasloužil.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Taky mi přišlo, že bylo zbytečně radikální ho rovnou odstranit.:-/

1 0
možnosti
Foto

Taková "nerudovská" figurka. Moc hezky napsaný!R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Už má nástupce.:-) Ď!

1 0
možnosti
Foto

R^pěkný příběh Klárko-takových pár také potkávám:-)

1 0
možnosti
Foto

Já to jen zaznamenala. Poslední dobou se vyskytuju v místech, kde po těchto lidech jdou. I já jsem jednou byla nucena volat měšťáky, když paní spokojeně chrněla před vchodem do lékárny...

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz