Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky myslím, takové krásné modelíny.;-)

0 0
možnosti
Foto

Už jsem si říkala, že se ani nestavíš na kočičáky!;-) Ještě makáš?

0 0
možnosti
Foto

No, už abych měla ten barák...min. tři kočky budou;-D.

1 0
možnosti
Foto

Tak šup šup stavět!;-D A v bytě ostatní zvířátka kočku(y) nechtějí?;-)

1 0
možnosti
Foto

Doufám , že jich našlo domov co nejvíce všechny jsou kouzelné.V

1 0
možnosti
Foto

Jsou, kdybych si měla vybrat, tak to nedám.;-)

0 0
možnosti

Krásná práce. Nás si našlo už 11 kočiček.V

2 0
možnosti
Foto

Jsme břídilové, jen pět.;-D A ta práce je někoho jiného, já jsem jen pozorovatel.

0 0
možnosti

D25a20v98i15d 43V33l85k

17. 3. 2018 18:10

Ten kocour se fakt jmenuje Temelín;-D;-D;-D?

2 0
možnosti

Tři venkovní kočky si nás našli a tak jim děláme servis 24, teď zrovna po naší procházce se psem odpočívají v teple a za chvíli se budou dožadovat večeře, až jednou odejdou do kočičích lovišť, určitě si nás najdou další a nebo zajdeme na umisťovací výstavu.

3 0
možnosti
Foto

R^S kočkama to tak chodí, najdou si vás. Ale i na výstavách vzniká láska na první pohled.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^aspon polovina našla kdo s ní může bydlet?

1 0
možnosti
Foto

Podle toho, jak mizeli v době mojí přítomnosti, možná i jo. Tipuju, že přesnější info bude mít Honza.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^krásná kočičí reportáž-moc bych jim všem přála nový domovV

3 0
možnosti
Foto

Já taky... Několik umístěných jsem viděla, další stačili zmizet, než jsem prostor obešla, tak snad dobrý.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS