Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^pěkné-a list jak vidím je pořád kde byl-ten se z toho už nedostane;-)

1 0
možnosti
Foto

Dostane... Až se obrátí v prach.;-)

0 0
možnosti

Je to vcelku prima práce

tahat za páčku saturace

vyhrál se všemi bodíky

zrzek s modrými puntíky

;-)

2 0
možnosti
Foto

Jo v peřinách, tam se jim líbí.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Může být nemravné srdce? Asi ne, jen mám dnes nějaké divné asociace.;-)

Ale ti čtyřnožci, to je klasika:-)

1 0
možnosti
Foto

Mě spíš při tom "ohrožení" napadl Amor Magor.;-D Asi mám taky divné asociace.;-)

1 0
možnosti

Krásné lovy ;-)a "beze zbraní."

1 0
možnosti
Foto

U mě jedině beze zbraní.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jo Klárko, po sté a vždy něco nového a to je krásný R^

1 0
možnosti
Foto

I po sto prvé nejspíš.:-)

1 0
možnosti
Foto

Dnes jsem se brodila k zastávce autobusu takovou "pěknou" jarní sněhovou břečkou a málem jsem uklouzla na jarním náledíčku. Neva, i tak cítím jaro až v kostech!R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem zas čučela, co mám na autě soli z posypu a vyhýbala se zbytkům ledu na chodníku. Místy to bylo fakt o čumáček.:-P:-)

1 0
možnosti
Foto

nástrahou mohou být i pohozená psychotronická léčiva:-)

1 0
možnosti
Foto

Ty jsme nepotkali. Ani houby tentokrát ne.;-D;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS