Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ale prvotní hledisko výběru, bylo absolutně praktické - venkovské. Aby na něm nebyla vidět špína ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Až na to, že kočka se většinou zvládne udržovat v pucu. Výjimku jsem viděla jen jedinou - viz moje odpověď Pavle. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ď za zastavení. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-)mám ráda hezký příběhy s hezkým koncem-karma a hlas na nominaci:-)

1 0
možnosti
Foto

Jé, díky, aspoň jeden budu mít!;-D

0 0
možnosti
Foto

No já mám pocit, že ten náš kocourek, by se myšky bál. Ovšem šipku na obrazovce loví rád, nedávno, tak razantně, že se i televize zakymácela. R^

1 0
možnosti
Foto

Můj by se myslím zas tak moc nebál, ale ulovit by ji asi neuměl.;-)

1 0
možnosti
Foto

hezký:))Klárko, krásný Velikonoce...i ty odvaho!:-) zaplést se s jazykovými myšmi...R^ mišimama, myšimi, myšma, myšema, myšmami...;-D ahojV zkrátka zdraví stará učitelka:))

2 0
možnosti
Foto

Já tam původně měla myšima. Ale pak jsem si říkala, že by to určitě někdo z češtinářů okomentoval, tak jsem si ten naschvál odpustila.;-) Tobě taky krásný svátky.R^

1 0
možnosti
Foto

Já myslela, aby jim ladil k nábytku.;-DR^ Tak hlavně že se kocour osvědčil.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Né, aby se neumazal!;-D Dlouhodobě špinavou kočku jsem viděla jen jednou. Když měl strejda koťata ve sklepě na uhlí a jedno bylo takové světlounce krémové.;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky a užijte si volno.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Nektere kocky si delaji doma mysi chovy, aby mely vzdy po tlapce dostatek techto hlodavcu. Myslis, ze to napadne i tohoto kocicaka?:-)

1 0
možnosti
Foto

Možná už nějaký tajný chov někde má. Až na to jeho kočičí maminka přijde, bude mít máma novou spolubydlící.;-D;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz