Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kláro, úplně přesně popsané moje, dětství, mládí a dospělost děkuji. R^

2 0
možnosti
Foto

R^krásné vzpomínky-škoda žes tam neuvedla některé ty drzé až sprosté básničky;-D

2 0
možnosti
Foto

No ještě toho, by se mi tu čtenáři zkazili!;-D

0 0
možnosti
Foto

Deset obarvím zůstane mi jedenáct-jedno ještě totiž vykoleduje muž, takže potom pomazánka a ohrožený žlučník po celý týden;-D

1 0
možnosti
Foto

Vidíš...takdy se lítá s tatarama, barví vajíčka, tradice se opečovávají. Jsem ráda, že to tak je (i když Velikonoce velkoryse míjím).

1 0
možnosti
Foto

Já míjím všechny ceremonie, ale v Praze a okolí stály za dvě věci už před pěknými pár lety...

0 0
možnosti

V tramvaji jsem poslouchala tři krasavice: "Ať si někdo na mě troufne s pomlázkou..." Nechtěně jsem se na ně ohlídla a jedna z nich: "Co čumíš?" A co ještě dodala, nebudu opakovat.

A mně nějak to nadcházející jaro rázem zešedlo...

1 0
možnosti

U nás v prdelovicích se to otočilo, děcka chodí , ale o čokoládu moc zájem není, v kurzu jsou již několik let vajíčka..:-)

1 0
možnosti
Foto

Koukám, že jste napřed. Nebo to opečováváte průběžně?:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jak to přestalo být takové to přirozené kamarádské sousedské šlehání, tak už to nebylo ono;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak tak, když soused symbolicky pohladí pomlázkou, je to jiné, než regulérní nářez od někoho, kdo prostě může... A zítra bude chtít opsat úkol z matiky.:-P;-)

2 0
možnosti
Foto

Velikonoce jsme se ségrou slavily asi tak do mých deseti, to jsme ještě bydleli v Dejvicích, kde se děcka široko daleko znala, takže žádnýmu klukovi plus mínus našeho věku jsme neunikly. Pak jsme se přestěhovali na sídliště, kde jsme nikoho neznaly, takže koledníků ubylo - maxmálně spolužáci, kteří bydleli poblíž. O třicet let později, když mám dvě dcery a bydlíme na stejném místě, Velikonoce už tak nějak delší dobu ignorujeme - žádná vajíčka, žádná koleda, atd. Myslím, že ta trapná reklama s králíčky z Billy má v něčem pravdu: skutečná vajíčka jsou OUT - na pražských sídlištích rozhodně.

Škoda. Díky za připomínku mého mládí.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

NZ, užij si svátky. Ani letos nikoho nečekáme, v baráku je jen kluk od toho "oblíbeného" souseda.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz