Diskuse

Jaro-zima-jaro?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jen ty teploty by neměly už šplhat o mnoho výše .....:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak ono těch 25 úplně stačí. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jasně že jaro - už konečně! Letní teploty tomu, doufám, nasvědčují.

P.S: Myslíš, že tam ten list bude i na podzim?;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tj, ale tahat odpoledne dvě vrstvy oděvu v ruce mě poněkud otravuje. Neb po ránu je ještě chladno, hlavně někomu. :-P

P.S. Můj tip je ne, ale už jsem ho nemohla najít minulý týden. Šli jsme od druhé strany a spletla jsem si strom. :-D

1 0
možnosti
Foto

R^ Jaro mě dobijí baterky. Příjemné zastavení:-)

1 0
možnosti
Foto

Ď, na pohled je to moc hezké.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Prima fotky, Klári. Jaro mám nejradši z celého roku:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Ani nějak nevím, které období mám nejradši. Na jaro se nejlíp kouká, ale už to začíná moc kvést.:-(

1 0
možnosti

D71a59v47i89d 28V25l44k

19. 4. 2018 21:02

Máme tady krásně stejněR^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^krása Klárko-vidím že do listu za pletivem ses doslova zamilovala;-)

pejsáček v modrém sáčku nemá chybu;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Já???8-o Kdepak, teď už mě vyloženě baví sledovat, jak dlouho tam bude. Btw. ty fotky dělí několik týdnů.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz