Diskuse

Rozpuk

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezky ses rozpučela...v říší fauny se tomu říká...zapalujou se lejtka:-)

1 0
možnosti
Foto

Spálený mám jen ruce, ale už to docela vybledlo. To se tak stává, když je někdo celý odpoledne venku a namaže si jen ksicht. I na kérku jsem zapomněla.:-/

0 0
možnosti
Foto

Nojo, nějak se nám to všechno už rozpučelo.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Dlouho nic a pak vše naráz.:-)

1 0
možnosti
Foto

krásné snímky Klárko-jen mi připadá že jsme jaro zas přeskočili a jsme už v létě

1 0
možnosti
Foto

Taky mi to tak připadá. Vyrašilo to moc rychle.

0 0
možnosti
Foto

R^Pěkné. Tak ať Tě ty pyly moc netrápí.:-)

2 0
možnosti
Foto

Zatím to jde, špacírovat většinou zvládám celou sezónu.:-) Ale když jsem byla ve středu běhat, už jsem si říkala, že to brzy nepůjde.;-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz