Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A to ještě nevíš, že jedině kur. kouří a žerou na ulici! A sedají si zásadně s nohama od sebe! Cudné ženy mají nohu přes nohu nebo těsně vedle sebe- díky tomuto imperativu jsem si jistě vypěstovala ty ixáky;-D

1 0
možnosti
Foto

To mi ani neříkej! Takže když jsem sama venku a mám hlad, můžu leda pojít.;-D Rozcapené nohy jsou přes lajnu i pro mě, ale radši si dám pozor, abych taky neměla iksáče.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Balzaca jsem četla. A přidám hlášku mé babičky. Umřela, když mi bylo sedmnáct, těsně před smrtí jsem jí vyprávěla o velkém divadelním mejdanu, kde se zpívala píseň "Svatá panna Veronika s apoštoly chodila, a každému po sezóně jedno dítko povila..." nadšeně jsem jí líčila, jak jsem při té písni tančila na stole.

Babička mě zachmuřeně pozorovala a po chvíli drsně pravila:

"No ty už jseš taky pěkná rajda, Verunko!"

Pak už jsem ji neviděla. Ale odnes se při té vzpomínce usmívám.

1 0
možnosti
Foto

Tak Balzaca jsem nečetla, ale myslím, že na kafe můžu jít klidně i sama a nepřipadám si jako jedna z nich.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Taky jdu klidně sama. I na jídlo a myslím, že i v kině jsem někdy byla bez doprovodu.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^No nevím. V Amsterodamu mají tu uličku lásky tak úzkou, že by se tam do ní nesnažila s SUVčkem vecpat snad ani blondýna;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DMě tam tak stresovaly ty vystavený holky, že si šířku už nepamatuju.

1 0
možnosti
Foto

to že by slušná žena sama neměla do společnosti naštěstí neplatí-kromě muslimského světa snad-ale musí říct že kafe ve Starback mě teda neuchvátilo:-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz