Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já teda raději přírodu, ale díky za obrázky. I ve městě může být krásně. R^

1 0
možnosti
Foto

Snažila jsem se, aby tam nebylo moc lidí. Ď!:-)

1 0
možnosti
Foto

na některých místech jsem i byl:-)

1 0
možnosti
Foto

Neříkej, taková neznámá a exotická místa.8-o;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

A na které palubě tvé nové lodi se podává šampaňské?;-)

Fajn fotky, to město je mi nějak povědomé.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pít na lodi, áááá, už nikdy!;-D

Nepovídej, že to tam znáš?8-o

1 0
možnosti
Foto

R^Tak tohle bylo super. Ale netušil jsem, že máš svou vlastní loď.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ještě že na Vltavě nejsou žádné velké vlny.;-D

1 0
možnosti
Foto

Tohle špacírování mám moc ráda.R^

2 0
možnosti
Foto

Já taky. Ani nemusím hledat tipy na zajímavá místa, ono to vyplouvá samo.;-)

0 0
možnosti
Foto

tak jsi mi nechtěně připomněla práci-ještě že byla na závěr ta zmrzka jinak by to byla nuda;-D

1 0
možnosti
Foto

To jsem fakt v úmyslu neměla!;-D A ta zmrzka byla fakt dobrá.;-)

0 0
možnosti
Foto

Takový špacír se nikdy neomrzí;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Ani místním se nepovede často, spíš naopak.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz