Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Krása Klárko a ten ocelot na závěr je jako třešnička na dortuR^

1 0
možnosti
Foto

já nejdřív myslela, že má vykulené uši;-D

0 0
možnosti
Foto

Včera jsme u maturit (dialog se zkoušejícím na dané téma) adoptovali klokana a papouška. Polární lišku ne, protože ta studentka nemá ráda studené počasí (???). Až to skončí, možná se taky půjdu uklidnit do ZOO nebo rovnou do Blázince (mám to kousek a bude tam festival Mezi ploty).:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Polární lišku jsme snad ani v Zoo neviděli.8-o:-) Já zimu taky nemám ráda, protože jsem zmrzlá. Ale nemám ráda ani horko, asi jsem nějaká divná.;-D Přežij maturity!

1 0
možnosti
Foto

Ď:-) Ale už asi chápu, proč máma nechce chodit v létě, i mně bylo docela teploučko.:-P

0 0
možnosti

Objevuji kouzla malých ZOO, ta Pražská se tváří spíše jako chovná stanice (ale je to v pořádku) než osvěta pro lidi. Jinak nejlépe možný strávený svátek...;-D

1 0
možnosti
Foto

Náhodou, všemožné osvěty je tam všude dost a dost.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ze neuhodnes, ktera fotka me potesila nejvic?;-)

1 0
možnosti
Foto

Že by ten ocelot, kocoure?;-)

1 0
možnosti
Foto

Koukám, že začala sezóna na špacíry;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Ta je celoročně.;-D;-) Naopak, teď je sezóna opatrnosti.:-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz