Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezký, někdy přijde den blbec, ale zpětně vzato nakonec to byl zážitek a navíc vtipně popsaný:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Už trvá třetí den.;-D Ale o život zatím nejde.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ K tomu ani není co dodat. Tak snad jen: ach jo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Už jen dnes a bude klid. ;-) Nejde mi PC, nemůžu pracovat! :-D :-D

0 0
možnosti
Foto

R^ty kontrolory jsi popsala přesně-mám s nimi taky jen ty nejlepší zkušenosti;-D

1 0
možnosti
Foto

Kdyby byli chytřejší, budou dělat něco jinýho.;-D Jsou poslední dobou akční.:-/

0 0
možnosti
Foto

R^Zvládla jsi to dobře. :-)

2 0
možnosti
Foto

Ještě bylo pokračování.:-P Málem jsem zapomněla střídat a nestihla jsem se kvůli tomu najíst. A pak jsem potkala úplně náhodou ségru, co nezvládá pracovat. Vypadala líp než já.;-(

0 0
možnosti
Foto

Já ještě musím zítra přežít jeden den maturit - naštěstí už jen jako přísedící. Vůbec netuším, co se po nás bude v rámci GDPR chtít. To mám někam schovávat opravený písemky? My ale nemáme v kabinetě jediný stůl ani skříň na zámek!8-o

R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Jste ještě neměli školení?8-o Jako co jsou osobní údaje, co jsou citlivé údaje, proč a jak atd. Mně to zrovna u nás přijde dost ujeté, stejně s tím dávno nakládáme.;-)

0 0
možnosti
Foto

Klári, vydrž, víkend se blíží. Doufám, že máš volno:-)

1 0
možnosti
Foto

Držím, dokud nepadnu, pak se zvednu a držím zas. A pořád dokola, však mě znáš.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz