Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^zvířátka vždy potěší-ten oslík na začátku je fakt roztomilej ale tygr je můj favorit-ikdyž doma bych ho mít nechtěla

1 0
možnosti
Foto

Však je to jen taková větší kočička. :-D

0 0
možnosti
Foto

Nj, ty seš taky taková zvířátková.;-)

0 0
možnosti
Foto

že to bydlíš blízko zologickej:-)

2 0
možnosti
Foto

Blíž než ty asi jo.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^To je hezke, Klari. Uz se tesim na Tve fotky ze Sumavy:-)

1 0
možnosti
Foto

Zrovna jsem je vydolovala z foťáku, tak jsem zvědavá, jestli to někdy vůbec přeberu.;-D:-P

1 0
možnosti
Foto

Ti lachtani se pěkně lachtěj u vody - já jim rozumím.;-) Jinak zvířátka jsou krásná kdykoliv, nejen o svátcích.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Byli docela živí, na to, že jsme k nim dorazili až na závěr.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz