Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji za pěkné fotky a inspiraci. Hnedle mám chuť vyrazit. Ten hrad jsem chtěl vidět už hodně dlouho.

0 0
možnosti
Foto

to občerstvení bylo opravdu malé:-)

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že na ty asi 3km do města to stačí.:-)

0 0
možnosti

Hmmmm, hnědé bezrohé, podle všeho, zdá se, že česká hnědá, nekontaminovaná anglonúbijcem. Krásné stádečko na závěr:-)

1 0
možnosti
Foto

krása tam jsem ještě nebyla tak dík ta tip na výletR^

1 0
možnosti
Foto

Můžeš to spojit s tim Pískem. :-)

0 0
možnosti

Kasperk je sumavsky kouzlo!

1 0
možnosti
Foto

Celá Šumava je kouzelná. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já tam byla naposledy v 11 letech v Švp.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to je nedávno. :-D

1 0
možnosti
Foto

Klárko, tam jsem nebyl už hodně dlouho, díky za připomenutíR^

1 0
možnosti
Foto

Tak to bys měl vyrazit. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tam je pěkně snad pořád. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz