Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

skvele fotky mam rada prorodu a umite ji pekne zachytit!!!!R^

0 0
možnosti
Foto

̈to je docela klika:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem se minula o pár století.;-)

0 0
možnosti

Také jsem oči do té zeleně vnořila, myšlenka na to, že jsem šlapat to nemusila,

se mě moc líbila ... ;-D R^

2 0
možnosti
Foto

Jen něco přes 5km, to není ani pořádný výšlap.;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

Milé dívání :-)

2 0
možnosti
Foto

R^ tato místa miluji a mohu se tam vracet donekonečna.

1 0
možnosti
Foto

Já taky. :-) Už jsem se snažila napsat ráno, ale nějak to nešlo.

0 0
možnosti
Foto

Ty si užíváš, holka:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné! R^Děkuju, kochala jsem se jako doktor Skružný. Na takových místech člověk pookřeje, žejo.

2 0
možnosti
Foto

"Vy jste se zase kochal, že jo, pane doktore?"

https://www.youtube.com/watch?v=i3kPEg59b4s

0 0
možnosti
Foto

R^Což o to, Klári, fotky se Ti povedly jako vždycky, ale tím kafem jsi mě dostala. Honem si jdu postavit vodu:-)

1 0
možnosti
Foto

Neříkej, že ti udělalo chutě zrovna to kafe.;-D

1 0
možnosti
Foto

Tam všude jsme před třemi roky byli a taky jsme se kochali! Prostě paráda!R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Je to tam pokaždé jiné.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz