Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji, Klári, za přiblížení. Příště se připojím :-)

1 0
možnosti
Foto

Já Ď za zastavení. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tudyma jsem se, tuším, taky toulala.Díky za připomenutí;-)R^

2 0
možnosti
Foto

R^to jste se domluvily,že jo!;-D

Takže,aby bylo jasno: oba blogy jsou velice povedené.:-)

2 0
možnosti
Foto

Kdybychom se byly domluvily, určo by se nám tam někdo zcela náhodně vmezeřil. Tohle nevymyslíš! :-D

1 0
možnosti
Foto

J28a77n32a 83M55a50j41o30v84á

16. 6. 2018 19:44

A jéééje, dneska jste se sešly dvě...tak to nemá chybu, je to kouzelné podívání, děkuji. Kdepak jsi vzala ty žabky?

A ta poslední fotka znaveného Míši...ta je naprosto originální :-))

2 0
možnosti
Foto

Jsem si říkala, sakra, hned vedle daleko lepší fotky.;-D;-) Žabky byly u té vody u ptačince. Ani bych si jich nevšimla, kdyby je tam někdo neukazoval dětem...

0 0
možnosti
Foto

Králíčka zachytiti, velké štěstí mítiR^nám se to nepodařilo;-D

1 0
možnosti
Foto

Nám až asi na třetí projití. Moc se do předvádění nehrnuli.:-/

1 0
možnosti
Foto

Klárko super, dokonce jsem zjistila, že i já mám žábu ;-D

1 0
možnosti
Foto

to je Kroměříž?:-)

3 0
možnosti
Foto

Já ti nějak už nevím, ale asi jo!;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

chudák kočičák-nedivím se že je unavený:-)

ty žabičky jsou úžasnýR^

1 0
možnosti
Foto

Se něco nachodil těmi malými pacičkami.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz