Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kláro, velký dík.R^ Já sám se byl až do loňského podzimu velký vandrák, ale pak mi moje noha, dost těžce porouchaná při nehodě před 34 lety začala moc zlobit a špatně fungovat, tak s vandrováním je bohužel u mě konec. A tak alespoň sem si mohl tu určitě moic zajímavou cestu absolvovat pomocí blogu, když už se na ní nemohu sám vydat.

1 0
možnosti
Foto

Je to celkem 25km (pak ještě 7 zpátky na autobus) a nejhorším terénem je asfalt. To mě mrzí, že nemůžete vyrazit.

Taky už musím uvažovat, co zvládnu, tak jsem se radovala, že jsem vydržela jen s tejpy.

1 0
možnosti

Nějak nevím, co jsou "tejpy", snad vysvětlíte?

0 0
možnosti
Foto

Šmarjá, jak to vysvětlit? Tejpovací páska je blbě řečeno náplast, která zpevňuje oslabené místo. Určitě to znáte.:-)

0 0
možnosti

Tak to u6 sem v obraze, díky. Slovo tejp je mi samozrejme znamo, ale nejak sem si nemohl dat bezny pruhledny plasticky tejp do souvislosti, tady u nás se to tejp na rozdil od lepiciho platickeho tejpu nenazyva a tak sem tapal.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz