Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D20a35v46i72d 19V60l63k

25. 6. 2018 20:38

Hezká vzpomínka:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásný prázdninový příběh. Také jsem zavzpomínala.R^V

1 0
možnosti
Foto

Původně jsem chtěla spíš pobavit než budit nostalgii. Nějak se to zvrhlo! ;-)

0 0
možnosti
Foto

moc hezké vzpomínání-také jsem na vesnici trávila ty nejhezčí prázdniny-škoda že čas nejde zastavit nebo vrátit:-/

1 0
možnosti
Foto

A jak jsme chtěli být dospělí, že?8-o;-):-P

0 0
možnosti
Foto

Kláro, takové vzpomínání se mi líbí, vždycky mi to připomene to moje dětství. R^Klekánic jsem se dlouho bála a potajmu zjišťovala, jak asi vypadají. O šlapkách apod jsem neměla ani ponětí;-D

2 0
možnosti
Foto

On ten neznalý prcek taky má dneska dva metry, titul a holku... A věřím, že ty šlapky zná jen teoreticky. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Prázdniny na vsi u babičky - to už je tak strašně dávno! Těším se na další avizované prázdninové díly, Kláro. Tedy já vím, že nemáš prázdniny, tak aspoň můžeš vzpomínat.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já někde něco avizuju?8-o

1 0
možnosti
Foto

R^ Krásné! Každý si nosíme kousek nostalgie a nedělní podvečer je pro takové myšlenky jako stvořený.

2 0
možnosti
Foto

R^Taky jsem si říkala, ne neděli to bude akorát.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Klári, milé a až trochu smutně nostalgické:-)

1 0
možnosti
Foto

Njn, ani ty prázdniny už nebudou... Leda bych změnila profesi!;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz