Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo červená...je barva hezká hlavně v přírodě, tam ji můžu. Tulipány, vlčí máky, západy slunce....;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

A že jde k té zelené docela dobře?;-)

0 0
možnosti
Foto

Ď za zastavení. :-)

0 0
možnosti
Foto

Procházky s pejskem miluju, ale takhle krásně zdokumentované je nemámR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Pořád něco objevujeme. :-)

0 0
možnosti
Foto

třešně vypadají lákavě-a pejsek je k sežráníV;-)

1 0
možnosti
Foto

Ty tmavý byly lepší, jenže se mi všechny fotky rozmazaly.:-P Pejsek se vždycky tváří, že nikam nechce.;-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný venčeníčko!R^ Já jsem si dnes zase užila pěkný školeníčko a pozítří zase.:-( Už aby byly ty prázdniny!:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Já zas pěkný vytáčeníčko ze všech stran.:-( A prázdniny nebudou...

Ď!

1 0
možnosti
Foto

Při venčení natrefíš na ledacos, jen na tu houpačku bych nevlezla;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Vlezla na ni i máma, a vydržela.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Koukam, ze Cliff ma letni sestrih (tedy pokud je to on), slusi mu to. Ale Tobe urcite jeste vic, coz si troufam tvrdit, i kdyz nejsi na zadne fotce:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, je to Cliff. Ale už zase obrůstá.;-) Škoda místa na kartě na můj víkendový "look". A ještě bych musela žádat autora fotky o povolení ji použít.;-D

1 0
možnosti
Foto

Osvěžení, no nevím, horko nemám moc ráda.:-P Ale stejně Ď!

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz