Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ukazatel "přes louku k lesu" mě pobavil-takový polopatický;-)

1 0
možnosti
Foto

A kousek před ním ta dvojitá šipka.;-D Na to, jak nedostatečně tam ty stezky mají značené, tohle je fakt dobrý.:-)

0 0
možnosti
Foto

Výlet do přírody, to já můžuR^

1 0
možnosti
Foto

Já taky. Jenže teď mám výlety tak leda do práce.:-/

0 0
možnosti
Foto

Klárko, přemýšlím, že když tak všude škobrtáš, doufám, že máš pro bafíčka i jídlo a pití ;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jasně, že s sebou mám piškoty. :-D :-D

1 0
možnosti
Foto

Když prohlížím Tvé fotky, tak mám pokaždé pocit, že se v těch místech procházím taky. Já snad cítím i ty lesní vůně a tak... R^

1 0
možnosti
Foto

Dobře se chodí doma u počítače, že? :-)

0 0
možnosti
Foto

Jasně, pařezy a spol. tu jsou pořád.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Pes Piškot, to je dobrý. Vždyť zrovna tohle slovo je v mnoha rodinách se psem přímo zakázané. Ale jsi dobrá duše, že jsi ho odchytla a poslala domů:-)

1 0
možnosti
Foto

Njn, pořád někoho zachraňuju.:-P Panička už si pro něj šla, je to únikář. Jméno mě taky pobavilo. Možná záměr?;-)

1 0
možnosti
Foto

Na nebe máš ještě času dost:-)

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že jsem prošla kolem.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz