Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak kolem desáté večerní by si nikdo na mě nedovolil zazvonit, ač zde pobyt mám. To už mívám půlnoc ;-D

1 0
možnosti
Foto

Nemohla jsem dělat že spím, když bylo otevřeno.:-/ Ale já bývám v deset teprve ve fázi výprav.;-D

0 0
možnosti
Foto

Ty nechceš selfie v noční košili?8-o:-)

0 0
možnosti
Foto

škoda že to selfie v noční košilce chybí:-/

1 0
možnosti
Foto

Až po všech, co po něm touží.;-)

0 0
možnosti
Foto

A kde seš ty v košili???;-)

2 0
možnosti
Foto

Jako že si mám udělat selfíčko? By mi čtenáři popadali hrůzou.;-D

0 0
možnosti
Foto

já nepracuju vůbec :-)

4 0
možnosti
Foto

R^ Alespoň jsi provětrala noční košili.;-D Takové večerní návštěvy nemusím.:-)

2 0
možnosti
Foto

Já taky ne. Asi jak lidi choděj domů jen spát, musí oxidovat na dobrou noc!;-D

0 0
možnosti
Foto

R^ Máš ty to večery...ach jo...

1 0
možnosti
Foto

Normálka, né? Před časem takhle přišel soused shora, dost pod vlivem, že jde kouřit a vykládal mi o svojí přítelkyni.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Zvireci fotky jsou bezva a Tvuj vztah k agitkam podobneho druhu spravny. A mimochodem, muselo Ti to sluset, v tom nestandardnim habitu, coz myslim vazne a bez ironie:-)

1 0
možnosti
Foto

No večer to asi bude přece jen lepší než ráno.;-D

1 0
možnosti

:-)R^ Věrozvěsti a politici

1 0
možnosti
Foto

Ještě, že v pražském paneláku moc lidí nepotkáte.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz