Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc hezké a ten stojánek na kola - přímo luxusní!

:-)

1 0
možnosti
Foto

I s popiskem a názornou ukázkou.:-)

0 0
možnosti
Foto

Elegantní kravka, příroda je v těchto místech malebná.R^

1 0
možnosti
Foto

Zelená kravička, kytičková R^V

1 0
možnosti
Foto

Jendu dobu byly skoro všude. Ale pak nějak zmizely.:-/;-)

0 0
možnosti
Foto

Ty cestuješ, že tě ani nestíhám;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Moc neprovokuj, konečně jsem dopřebrala fotky z dovolené. :-P

1 0
možnosti
Foto

rozdělovník bezva...jhen oba směry mohly být stejné:-)

1 0
možnosti
Foto

Je to hned vedle, můžeš přebíhat.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^paráda, taky bych se tam někdy vydala-jinak doufám že z pekárny jste pak zamířili do pivovaru, žádný jedno nebo druhý, ale hezky pod obojí, ať je to stylový, když slavíme toho HusaR^karma a dík za krásný výlet

1 0
možnosti
Foto

Nebylo ani jedno, pod obojí to už stihnout nešlo (leda si dát ještě 20km jako bonus) a pivovar měl navíc zavřeno.:-/ Husa slavím - uklízením. A ještě musím řídit, tak pivo leda potom.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak to je bezva. Ochutnala jsi na Kvilde zlatavy mok z tamniho pivovaru? My jo a byl skvely.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zrovna měli zavřeno;-(, tak jsem se musela spokojit s obyčejným Gambrinusem.:-)

1 0
možnosti
Foto

Míříme na Šumavu příští týden, teď momentálně se moje klouby vzpamatovávají z včerejšího cyklovýletu.:-P Měj se fajn.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem na tom podobně, teda ne se Šumavou.:-P Jsem po dvou měsících vyrazila běhat a už to dva dny rozcházím. Užívej volno!R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz