Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Evidentně nějaká hodně milá vzpomínka, která ale kupodivu pohladila prostřednictvím krásných záběrů i mě nezúčastněnou:-).

1 0
možnosti
Foto

Ď, tak nějak jsem to myslela.;-)

0 0
možnosti
Foto

Klárko, hezký touláníR^

1 0
možnosti
Foto

Kláro, super vzpomínka, díky!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^krása-ty barevné balónky jsem už někde viděla-chrpy nemají chybuR^

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že už byly několikrát.;-)

0 0
možnosti

jooooooooootojetoleto!

1 0
možnosti
Foto

Celé léto budu v Praze, ale jo, to je to léto.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jéé, Klárko, díky :-))

1 0
možnosti

I ja se tam po asi sedesati letech znovu chystam, mozna uz pri letosni navsteve CR a snad dokonce i spolu s jednou blogerkou na iDnesu z CR, no uvidime.

1 0
možnosti
Foto

Dejte vědět, Dane, budete-li chtít společnost místní :-)

1 0
možnosti
Foto

Kroměříž se nezapomíná, naopak se do ní člověk vrací rád. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Ještě jsme toho neviděli dost.;-)

0 0
možnosti
Foto

Taky mám doma ještě neroztříděný archiv fotek, které lze zaslat pouze osobně. Tak nevím, kdy se k tomu dostanu.;-)

2 0
možnosti
Foto

Musím říct, že jsem za ty zásoby všeho možného ráda. Mám čím se připomínat.;-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem nevědomá, neznalá..., ale jsou to krásné střípky :)R^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS