Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je parádní moc hezký, zajímavý blog.R^R^R^R^R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, jak už píšu dole, neodolala jsem příležitosti zvěčnit je ještě skoro nové.:-)

0 0
možnosti

V francouzském Giverny, městečku imprese a Clouda Moneta, měli před lety na jednom z tamních dvorků z písku vyvedenou Poslední večeři Páně, dechberoucí ztvárnění obrazu Leonarda da Vinciho. Postavy v životní velikosti seděly u prostřeného stolu, na kterém nechyběly ani sklenice a talíře z písku. Dokonalé do posledního detailu, i se záhyby na ubrusu.

Fotku výjevu z písku jsem toho roku použila jako péefko a i jeho příjemci byli z té nádhery dost na větvi.

1 0
možnosti
Foto

To musela být paráda. Ď za zastavení.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jj, taky vyraž. :-)

1 0
možnosti
Foto

Smekám R^

A jestli používají neztužený písek, tak sundavám i paruku.:-)

1 0
možnosti
Foto

Prý se něčím stříkají, aby držely. Ale jak se tohle tvoří přesně, to nevím. :-P

0 0
možnosti
Foto

Tak tohle obdivuju, moc, moc, moc!R^

1 0
možnosti
Foto

Přijde mi, že už se to moc rozšířilo. Ale krásné jsou, to zas jo. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^krása, škoda že se nedají nějak zafixovat-ale tím že jsi udělala tenhle pěkný blog tak vydrží na věkyR^

2 0
možnosti
Foto

Ď, musela jsem tam zajet, dokud byly čerstvé, když už jsem byla poblíž.:-) Loni ("(Ci)písku, ukaž se") už jsem zachytila olámané.

0 0
možnosti

P41e52t36r 17B47u84r50i49a11n

17. 7. 2018 21:24

Tož to je písek v Písku. Tama jezdím. ;-D

Karma.

2 0
možnosti
Foto

Ale z Jižních Čech nepocházíte.;-D

Ď!

0 0
možnosti
Foto

R^ Tyto sochy z písku miluji pro jejich originalitu. Jen mi vrtá hlavou, jak dlouho vydrží nepoškozené. Paráda:-)

2 0
možnosti
Foto

Tady stály jen pár týdnů, ale loni jsem tam byla v srpnu a to už byly dost poničené. Dokonce jsme na vlastní oči viděli chlapa, jak kus uloupl.:-/

Ď!:-)

0 0
možnosti
Foto

J67a53n53a 77M42a90j81o92v47á

17. 7. 2018 19:04

Tak tohle fakt nemá chybu!!!! Jsem naprosto nadšená a (jako vždycky) nechápu, jak jim ten píseček drží?? 8-o

2 1
možnosti
Foto

Samozřejmě Jani, dávám plus.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz