Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Perfektně popsané letní trápení, Klárko! Taky jsem na dnešek nevyžádaně bděla. Někdo v sousedství cosi slavil na čerstvém vzduchu. Zpěvy to byly sice veselé, ale jedna z účastnic - měla nejječivější a nejvyšší hlas - zpívala všechny písně tak strašně falešně, že to přehlušovalo vícehlasý sbor. Moje utrpení ctitelky pěkného zpívání bylo nezměrné;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Tam, co jsem bydlela dřív, byly celé léto denně koncerty s kytarou. Přímo pod okny, u pískoviště.

0 0
možnosti
Foto

My máme mejdan každý víkend..kousek od nás je discoklub:-(

1 0
možnosti
Foto

Tady je klid, hospoda je o zastávku dál. Jen občas pánové už nestačí dojít domů a počůrají vchodové dveře.;-D

1 0
možnosti
LI

Studenti v pronajatém bytě pod námi na konci zkouškového období kalí jedna radost. Po letním semestru jsme na chalupě, ale v zimě;-)

1 0
možnosti
Foto

Musejí si to užít.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^V tomhle jsou mnozi bohuzel naprosto bezohledni:-(

1 0
možnosti
Foto

Njn, aspoň že pokračování nebylo. Zatím!

1 0
možnosti
Foto

J44a92n36a 49M19a56j67o28v95á

28. 7. 2018 10:10

Člověk jim to přeje... Ale...

ToběR^

1 0
možnosti
Foto

Hlavně my, co jsme moc mejdanů nezažili... Až do postele to naštěstí moc slyšet nebylo, ale chudáci bližší sousedi.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^popsala jsi to překrásně Klárko, moc jsem se nasmála ikdyž chápu, že tobě asi moc do smíchu nebylo-tak snad se dospíš teď přes víkend-pozdravuj plyšáčka:-)

1 0
možnosti
Foto

V tom horku se nedá pořádně spát, jen tomu plyšákovi to nevadí. Ale já začínám být jak zombie.

0 0
možnosti
Foto

Ať se mládí vydovádí. Bohužel čím jsem starší, tím hůře to chápu.8-o

3 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz