Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

pěkné fotky a milý blogR^

1 0
možnosti
Foto

super diky, pro me holku z mesta balzam na dusiV

1 0
možnosti

Té kočky na třetím obrázku bych se bál.;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak sis zase odskočila?;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Na den. Naštěstí se aspoň nemuselo na nákup.;-)

1 0
možnosti
Foto

máš zlatej život...furt něde courat:-)

1 0
možnosti
Foto

Hlavně, že ty sedíš pořád doma!:-P

0 0
možnosti
Foto

R^Krásné vzpomínky i dnešek. Jen mi připadá, že ta tříbarevka nedala souhlas k focení;-D

1 0
možnosti
Foto

Spíš chtěla jídlo.;-D

1 0
možnosti

Dobrý číčata :)

To ostatní samozřejmě taky!

1 0
možnosti
Foto

Vždycky když vidím ta polodivoká mimina, která se nejspíš ani nedožijí dospělosti, mám z toho smíšené pocity.;-(

1 0
možnosti
Foto

Klárko, ten archiv a současnost společně, to byl skvělý nápadR^ Díky za pohlazení a pohodu:-)

2 0
možnosti
Foto

Ony ty archivy zas tak archivní nejsou... Na zásadněji starých fotkách jsou všude lidi, filmem se holt šetřilo, a ty na blog dávat nechci.:-)

0 0
možnosti

Nádherné fotky a vzpomínání:-) Takovéto blogy vždy potěší a pohladí po dušiR^

Proto tuto nádheru a klid jsem zjara letošního roku po 44 letech natrvalo opustil město a vydal se, jak Vy říkáte "ke kořenům", přesněji do malebné obce nedaleko Mariánských Lázní, kdy to vypadá, jak řekl jeden můj kolega, "jako v pohádce";-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za zastavení.:-) Třeba k tomu přesunu "ke kořenům" taky jednou dojdu... Za svých VŠ let jsem došla tak leda k tomu, že nemůžu být bez toho velkoměsta.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz