Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ne všechny vzpomínky jsou radostné;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Většina není, nebo až s odstupem.;-)

0 0
možnosti
Foto

Doufám, že ta tvoje sestřenice nečte blog. Abys to ještě neodskákala i teď

1 0
možnosti
Foto

Vidím ji asi tak dvakrát do roka.;-D;-)

0 0
možnosti
LI

Dětská duše, jak snadno se poraní...R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to se mě, Klárko, dotklo. Takový trest nebyl úměrný případné vině. Pokud má dítě křehkou duši, tak mu to může pokazit i víc než jedno odpoledne.R^

Zatracené sestřenice;-D

1 0
možnosti
Foto

Tohle je ještě z těch "lepších" zážitků... Dík!R^

0 0
možnosti
Foto

Nechápu, že byli dospělí na straně tý "mrchy" sestřenice - kvůli jednomu slepičímu kroužku?8-o

1 0
možnosti
Foto

Protože jsem proti ní stála já. Nešlo o ten kroužek, ale o princip.:-P

1 0
možnosti
Foto

R^Pro dospěláka nicotnost, pro dítě něco tak důležitého, že se kvůli ztrátě dokáže pořádně trápit:-(

1 0
možnosti
Foto

Však jo, o nic nešlo.;-) Ale stejně si i po víc jak čtvrt století myslím, že trest byl neúměrný.:-/

1 0
možnosti
JS

Moje ségra byla podobný prevít jako Tvá sestřenice...

Ještě že už je to dávno pryč :D

1 0
možnosti
Foto

Obě moje ségry si mě taky dokázaly vychutnat, ale na svůj velký vzor přece jen neměly. Jak já jsem jim přála, aby také trpěly... Když se to konečně stalo, už jsem se nedokázala radovat.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz